معرفی کالا

انواع چراغ قوه های حرفه ای سال ۲۰۱۸

هنگامی که شما قصد خرید یک چراغ قوه دارید در واقع به دنبال مدل هایی می روید که میزان نور آنها بسیار زیاد است. اما شدت نور تنها نمی تواند معیار خرید یک چراغ قوه باشد. در مبحث خرید چراغ قوه شما باید علاوه بر شدت نور، به نوع باتری و میزان طول عمر آن، مقاومت آن در برابر آب و ضربه، مجهز بودن به پورت برای شارژ گوشی همراه و ویژگی هایی دیگری توجه کنید. البته تمام این ویژگی ها ممکن است در قیمت چراغ قوه انتخابی شما تاثیر بگذارند و قیمت آن را بیشتر کنند. به هرحال ما سعی کردیم در این مطلب از بهترین چراغ قوه های ساال ۲۰۱۸ رو نمایی کنیم.

۱. Leegor Flashlight
این چراغ قوه یکی از قوی ترین چراغ قوه های موجود در بازار است، قدرت آن ۳۰.۰۰۰ لومن است. یک لومن یا یک واحد توان نوری (Luminous Flux) ، عبارت است از کل نور خارج شده از یک منبع نور در هر ثانیه و یا به عبارتی دیگر کل نور دریافت شده توسط یک جسم در هر ثانیه. که آن را با حرف برگرفته از زبان یونانی فی [Φ ] نشان می دهیم. بدنه این چراغ قوه از آلومینیوم ضد سایش، خراشیدگی و مقاوم در برابر خوردگی است بنابراین به راحتی می توانید آن ار در محیط های مرطوب نیز استفاده کنید. اندازه ان ۱۱.۲×۲.۱۲×۱.۰۲ اینچ می باشد و وزن آن سبک و به اندازه ۱۴.۱ اونس است. میزان روشنایی این چراغ قوه بسیار بالاست و شما می توانید میزان نور آن را در ۵ درجه نور بالا، متوسط، کم، چشمک زن و با ویژگی SOS تنظیم کنید. شما می توانیدتا ۱۰۰.۰۰۰ ساعت از این چراغ قوه استفاده کنید و بعد باتری های آن را تعویض کنید.

۲. Anker Super Bright Flashlight
این چراغ قوه با قدرت فوق العاده خود قادر است تا ۱۰۰۰ فوت (بیش از دو برابر طول زمین فوتبال) را روشن کند. بدنه آن الومینومی است و گواهی استاندارد ضد آب IPX5 دارد. نور LED به کار رفته در آن ۹۰۰ لومن توان دارد که پرتو های باریک و گسترده ای را در بر می گیرد. این چراغ قوه تا ۶ ساعت می تواند کار کند و بعد از اتمام شارژ باید به مدت ۶ ساعت شارژ شود. بدنه آن جمع و جور و با ابعاد ۱.۵۷×۶.۲۲×۱.۵۷ اینچ می باشد. شما می توانید از آن در دماهای بسیار پایین مثلا در کوهستان ها استفاده نمایید و تا دمای ۱۴ درجه فارنهایت مقاومت دارد.

۳. uvBeast Black Light UV Flashlight
شما می توانید از این چراغ قوه در مصارف خانگی و یا صنعتی استفاد نمایید. با استفاده از این چراغ قوه ، لکه ها و ذرات بسیار ریز تر را به خوبی مشاهده می شود، میزان نوردهی آن به قدری است که تمام این ذرات به خوبی به نمایش در می آید. ظاهر آن بسیار شیک و زیبا است، بدنه آلومینیومی آن ضد خردگی و زنگ می باشد، و با خاصیت ضد عرقی که در آن به کار رفته است، در دست گرفتن آن بعد از مدتی احساس ناخوشایند در شما به وجود نمی آورد، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز از دیگر ویژگی های کاربردی ای وسیله به حساب می آید. در داخل این چراغ قوه ۱۰۰ چراغ LED به کار گرفته شده است که فرکانش نور یو وی معادل با ۳۸۵ نانومتر تا ۳۹۵ نانومتر تولید می کند که می توانند موجودات ریزی مانند شپش، کک و سایر لکه هایی که ممکن است بر روی فرش و کف یا هر سطوح دیگری باشد را به خوبی نشان می دهد. این چراغ قوه دارای شش باتری قلیایی AA است که تا ۱۶ ساعت روشن می ماند و بعد از این زمان باید اقدام به تعویض این باتری ها نمایید.

۴. Usellar Rechargeable CREE LED Spotlight
این چراغ قوه به صورت قابل شارژ طراحی شده است و از طریق کابل USBشارژ می شود و دارای یک باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از باتری آن می توانید برای شارژ کردن گوشی همراه خود نیز استفاده نمایید، به عبارتی نقش پاوربانک یا شارژر همراه را ایفا می کند. این چراغ قوه به صورت ضد آب با گواهی استاندارد IPX4 ارائه شده است، بند آن قابل تنظیم می باشد و یک روشنایی ۳۶۰ درجه دارد. این چراغ قوه دارای ۴ چراغ LED می باشد که بسته به اینکه از چه شدت نوری استفاده می کنید، عمر باتری آن ۳ تا ۶ ساعت است وزن آن ۲.۱ پوند و ابعاد آن ۱۰.۲×۵.۹×۵ اینچ می باشد.

۵. LightsEtc A 100 Tactical LED
یک چراغ قوه دارای یک لامپ LED فوق العاده با قدرت ۸۰۰ لومن است که می تواند تا فاصله ی ۷۰۰ فوت را روشن کند. ابعاد این چراغ قوه به اندازه ۱.۴×۱.۱×۵.۴ اینچ می باشد و وزن آن ۴.۳ اونس است. بدنه آن از آلیاژ آلومنیوم می باشد و درای گواهی استاندارد مقاومت دربرابر آب (IPX6) می باشد، علاوه بر خاصیت ضد اب بودن، ضد گرد و غبار و ضد ضربه نیز می باشد. گردن این چراغ قوه به صورت چرخان طراحی شده است و شما می توانید با چرخش آن نور را به صورت متمرکز و یا به صورت گسترده منتشر نمایید. در این چراغ قوه نیز از ۵ شدت نور استفاده شده است که بسته به استفاده از هر یک از آنها، عمر باتری متفاوت است.

۶. ROMER LED Rechargeable Handheld Searchlight
این چراغ قوه قابل شارژ دارای گواهی استاندارد ضد آب IPX4 می باشد و همچنین به صورت ضد گرد و غبار و مقام در برابر ضربه طراحی شده است و این قابلیت را به خاطر بدنه با کیفیت خود دارد. بدنه این وسیله از پلاستیک ABS ساخته شده و کاملا مهر و موم شده است.
در این چراغ قوه دو حالت روشنایی در نظر گرفته شده است در حالت پرنور آن از ۹۰۰۰ لومن روشنایی استفاده شده است که نور فوق العاده روشنی ارائه می دهد و می تواند تا محدوده ی ۲۶۰۰ فوت را روشن کند و حالت دوم آن ۶۰۰۰ لومن روشنایی دارد. به طور متوسط در حالت پر نور تا ۱۰ ساعت و در حالت نور کم تا ۲۰ ساعت روشن می ماند. شما می توانید با کابل USB آن را شارژ کنید . دسته تعبیه شده بر روی بدنه باعث شده از نظر ارگونومی مناسب تر باشد و در دست شما راحت تر قرار گیرد.

۷. BlueFire 1100 Lumen CREE XM-L2 Diving Flashlight
این چراغ قوه برای غواصی مناسب است و بهترین چراغ قوه از نظر استاندارد ضد آب می باشد. رتبه استاندارد آن IPX8 می باشد که قادر است تا عمق ۸۰ فوتی در زیر اب قرار گیرد و آسیبی به آن وارد نشود. بدنه آن از جنس آلیاز آلومنیوم و بدنه لاستیک AVBS ضد اب می باشد و وزن آن ۳.۲ اونس و اندازه آن ۵.۷×۱.۴×۱ اینچ می باشد. با استفاده از این چراغ قوه می توانید در عمق آب با نور ۱۱۰۰ لومن روشنایی تا فاصله ۱۶۵ واتی در آب را مشاهده نمایید و از آن برای غواصی در شب استفاده کنید. درون این چراغ قوه یک باتری AAA قرار دارد که بسته به سه حالت روشنایی بالا، پایین و چشمک زن به مدت ۳ تا ۴ ساعت روشن می ماند.

۸. J5 Tactical V1-Pro Flashlight
این چراغ قوه با ابعاد ۱.۰۲×۳.۷×۱.۰۲ اینچ و وزن ۲.۴ اونس ارائه شده است که می تواند تا ۳۰۰ لومن روشنایی را در فاصله ۶۰۰ فوتی ایجاد کند. باتری به کار رفته در آن از نوع AA می باشد که بسته به نوع باتری و اندازه نوری که استفاده می کنید از ۳ تا ۹ ساعت روشن می ماند. در این وسیله از سه نوع تنظیمات روشنایی بالا، پایین و چشمک زن استفاده می شود. بدنه آن از آلومنیوم می باشد که بر اثر سقوط از ارتفاع ۹ پایی آسیب نمی بیند و در برابر باران و سرما مقاوم است. شرکت سازنده این چراغ قوه، در صورت ایجاد مشکل؛ چراغ قوه را تعویض می کند.

بروزرسانی: تیر ۲۰, ۱۳۹۷ ۴:۴۵ ب٫ظ

Recent Posts

گزارش کمپین “رنگدانه‌های پاییز” بورسیکا

در اواخر مهر ماه سال جاری پس از گذشت حدود یک سال از آغاز به… Read More

آبان ۸, ۱۴۰۱

معرفی برست لایت دستگاه معاینۀ سینه و ماموگرافی خانگی

دستگاه برست لایت یکی از دستگاه‌هایی است که برای خودآزمایی پستان طراحی شده است و… Read More

بهمن ۴, ۱۳۹۹

راهنمای خرید ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند

ممکن است به فکر خرید ساعت هوشمند افتاده باشید که به کمک آن نوتیفیکیشن‌ها را… Read More

دی ۲۴, ۱۳۹۹

لیزر الکساندرایت (Alexandrite) چیست و چه عوارضی دارد؟

بدون شک شما تحقیقات خود را در زمینه روش‌های از بین بردن موهای زائد انجام… Read More

دی ۲۳, ۱۳۹۹

کدام لیزر خانگی بهتر است: لیزر سیلک پرو یا تریا؟

لیزر تریا (Tria 4X) و سیلک پرو (SilkPro) دو دستگاه لیزر خانگی  برای حذف موهای… Read More

دی ۲۲, ۱۳۹۹

دستگاه لیزر دایود چیست و انواع لیزر دایود

اصلاح موهای زائد با شیو کردن و یا وکس کردن اندکی سخت و زمان‌بر است… Read More

دی ۲۱, ۱۳۹۹