معرفی کالا

انواع کلاه‌های هوشمند دوچرخه سواری

کلاه ایمنی در هنگام دوچرخه سواری یکی از تجهیزات ضروری به حساب می آید، در هنگام دوچرخه سواری ممکن است با حادثه رو به رو شوید بنابراین این کلاه ها می توانند شما را در برابر هر گونه آسیب و ضربه محافظت کنند.

امروزه کلاه های مخصوص دوچرخه سواری صرفا برای محافظت و ایمنی ساخته نشده اند، برخی از آنها قابلیت هایی شگفت انگیزی را در خود جای داده اند و تبدیل به وسایل هوشمند شده اند.

برخی از این کلاه ها مجهز به چراغ های با کیفیت هستند که می توانند در صورت لزوم مسیر را برای شما روشن کنند، این وسایل هوشمند می توانند ضربان قلب شما را در حین دوچرخه سواری اندازه گیری کنند، به صورت اورژانسی پیام بفرستند و مسیر را ردیابی کنند. این وسایل در معرض مستقیم آفتاب، باد و باران قرار می گیرند اما همچنان کار می کنند و زیبایی و کیفیت همیشگی را ارئه می دهند.

در این مطلب می خواهیم چند مورد از بهترین کلاه های هوشمند دوپرخه سواری در سال ۲۰۱۸ را معرفی کنیم:

۱. LifeBEAM Smart Helmet
این کلاه هوشمند علاوه بر امنیت ، میزان ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند، کالری از دست داده را محاسبه کرده و نتایج را به صورت قابل فهم تجزیه و تحلیل کرده و در اختیار شما قرار می دهد. فن آوری به کار رفته در کلاه، سیگنال ها را مستقیما از پیشانی دریافت می کند، دو پرتو نوری به پوست شما تابانده می شود و بازتاب آن اندازه گیری می شود. شتاب سنچ سه بعدی تغییرات در جهت و سرعت تان را محاسبه می کرده و داده ها را به خوبی پردازش می نماید. در صورتی که از کلاه های مجهز به اندازه گیرنده ضربان قلب استفاده می کنید، سعی کنید از مدل های با کیفیت ترآن استفاده نمایید.

۲. Livall Bling Helmet
این کلاه ویژگی های منحصر به فرد زیادی در خود جای داده است، مجهز به میکروفن داخلی بادگیر می باشد، سنسور شتاب سنج؛ اسپیکر بلوتوث و چراغ LED در بالا و پشت کلاه از ویژگی های منحصر به فرد آن به حساب می آید.
شما می توانید از میکروفن بادگیر و بلند گو بلوتوث برای اتصال به گوشی همراه و برقرای تماس های صوتی بدون دخالت دست استفاده نمایید، و در حین دوچرخه سواری به راحتی با افراد دیگر تلفنی حرف بزنید. از آنجا که این تکنولوژی مانند سیم های هدفون، گوش شما را کاملا نمی پوشاند، شما نسبت به محیط و هشدارهای محیطی هشیار هستید و خطری شما را تهدید نمی کند.
علاوه بر برقرای تماس های صوتی، این کلاه شگفت انگیز می تواند پیام های متنی که گوشی همراه شما دریافت می کند را به پیام صوتی تبدیل کرده و برای شما قرائت کند.
سنسور شتاب گرانشی موجود در این کلاه، زمانی که یک ضربه و شتاب غیر معمولی به کلاه وارد به صورت اوتوماتیک یک تماس اضطراری برقرار کرده و حادثه را گزارش می دهد. چراغ های باکیفیت قرار گرفته شده در آن می توانند مسیر شما را در هنگام دوچرخه سواری در محیط های کم نور و شب، روشن کند. تعداد ۶ چراغ در عقب و ۸ چراغ در جلو شما را در این امر یاری می کنند.

۳. Airwheel C5 Helmet
شما می توانید این کاه هوشمند را به گوشی خود متصل کرده و از طریق آن فیلم و عکس ثبت کنید. این کلاه دارای یک دوربین دیجیتال با کیفیت و یک لنز با زاویه دید ۱۵۰ درجه ای است که قادر است عکس ها و فیلم هایی با رزلوشن ۲k ثبت کند. دوربین از طریق فشار دکمه کنار کلاه فعال می شود. درون این کلاه یک باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری استفاده شده است که می تواند ۳ ساعت فیلم ضبط کند و ۱۲۸گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد. همچنین می توانید از طریق وایفای این عکس ها و فیلم ها را به دستگاه های دیگر ارسال نمایید یا در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
با استفاده از فناوری بلوتوث می توانید آهنگ های مورد علاقه تان را از گوشی همراهتان گوش دهید و یا به تماس های تلفنی خود بدون دخالت دست پاسخ دهید.

۴. Livall BH60 Bike and Motorcycle Smart Safety Helmet
این کلاه را می توانید علاوه بر دوچرخه سواری در هنگام موتور سواری نیز استفاده نمایید. این کلاه دارای چراغ های عقب و جلو و چراغ های چرخشی برای نشان دادن جهت حرکت شما می باشد. با استفاده از تکنولوژی بلوتوث می توانید به آهنگ های مورد علاقه تان که در گوشی هوشمند دارید گوش دهید.
میکروفن به کار رفته در آن باعث می شود تا بتوانید بدون دخالت دست به تماس های صوتی خود پاسخ دهید.
با استفاده از تکنولوژی Walkie Talkie می توانید با سایر افراد گروه خود که مجهز به این نوع کلاه هستند ارتباط برقرار کنید. عملکرد تماس اضطرای در صورت برخورد ضربه با کلاه از دیگر ویژگی های آن محسوب می شود.

۵.KSCAT Adult Bluetooth Smart Helmet with Mircophone
این کلاه از تکنولوژی القای استخوانی بهره می برد و کاربر می توانند به راحتی از طریق این تکنولوژی به موسیقی های مورد علاقه خود گوش دهد علاوه بر این از این تکنولوژی می توانید برای برقراری تماس های صوتی با گوشی همراه خود استفاده نمایید. در زیر این کلاه یک میکروفن داخلی قرار دارد که این کار را برای شما آسان تر می کند.
این کلاه مجهز به عینک است و چشم شما ار در برابر نور خورشید و گرد و غبار محافظت می کند.

۶. Sena Smart Cycling Helmet with HD Audio Speakers and Microphone
این کلاه نیز مانند سایر محصولات این لیست با مجهز بودن به میکروفن داخلی و فناوری بلوتوث این امکان را برای شما فراهم کرده است که به تماس هاس صوتی خود پاسخ داده یا آهنگ های مورد علاقه تان را گوش دهید.
با استفاده از قابلیت Walkie Talkie می توانید با سایر افراد گروه که از این کلاه استفاده می کند مکالمه داشته باشید، که این فناوری تا فاصله مکانی ۹۰۰ متر یا نیم مایل امکان پذیراست.
این کلاه می توانند با برنامه تناسب اندام در گوشی هوشمند شما همگام سازی شود و اطلاعات مورد نظر در هنگام دوچرخه سواری را به آن ارسال کند. همچنین مجهز به جی پی اس می باشد. باتری به کار رفته در آن در عرض ۳.۵ ساعت شارژ شده و تا ۱۶ ساعت قابلیت مکالمه صوتی دارد.

۷. Airwheel C5 Intelligent Helmet with Front Camera and Bluetooth Speaker
این کلاه دارای یک برنامه رایگان است که بر روی گوشی هوشمند شما نصب می شود و از این طریق می توانید به قابلیت های مختلف آن دسترسی داشته باشید.
دوربین جلویی به کار رفته در آن می تواند تصاویر و ویدئوهای مورد نظرتان را از مسیر دوچرخه سواری ضبط کند. دوربین دارای رزولوشن ۲k بوده و دارای کیفیت قابل قبولی می باشد.
با استفاده از سیستم بی سیم به کار رفته در آن می توانید به تماس های صوتی خود پاسخ دهید. مواد به کار رفته در آن کیفیت و دوام بالایی دارد و طراحی آن به گونه ای است که سر شما را در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند و وزن آن بسیار سبک است و فشاری بر روی سر شما وارد نمی کند.

۸. CLASSON Smart Helmet
در این کلاه دوربین هایی به کار رفته است که می توانند فاصله اطراف فرد را اسکن کنند و در صورتی که یک ماشین یا جسم دیگر به آن نزدیک شود، هشدار دهند. سنسور های به کار رفته در آن حرکت را شناسایی می کند و چراغ های چرخشی را روشن می کند و جهت حرکت شمارا نشان می دهند. هنگامی که سرعت را کم می کنید چراغ های ترمز به صورت اوتوماتیک خاموش می شود.

۹. Coros LINX Smart Cycling Helmet
رسالت اول این کلاه افزایش میزان ایمنی است. علاوه بر طراحی زیبا و کاربردی آن در مبحث ایمنی، با استفاده از تکنولوژی القای استخوانی که صوت را به لرزش تبدیل می کند، می تواند این امکان را برای شما فراهم کند که به صورت بی سیم موسیقی مورد علاقه تان را گوش دهید. و از آن برای برقرای تماس تلفنی و ارتباط با سایر دوچرخه سواران استفاده نمایید. و از آنجا که مسیر گوش تان مسدود نیست نسبت به محیط و شرایط آن هشیاری کامل خواهید داشت.
این کلاه دارای هشدار اضطراری و سنسور شتاب سنج است و هنگامی که به کلاه ضربه نسبتا شدید وارد شود یک تماس اضطراری برقرار می شود.

بروزرسانی: آذر ۱۴, ۱۳۹۷ ۸:۳۵ ق٫ظ

Recent Posts

گزارش کمپین “رنگدانه‌های پاییز” بورسیکا

در اواخر مهر ماه سال جاری پس از گذشت حدود یک سال از آغاز به… Read More

آبان ۸, ۱۴۰۱

معرفی برست لایت دستگاه معاینۀ سینه و ماموگرافی خانگی

دستگاه برست لایت یکی از دستگاه‌هایی است که برای خودآزمایی پستان طراحی شده است و… Read More

بهمن ۴, ۱۳۹۹

راهنمای خرید ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند

ممکن است به فکر خرید ساعت هوشمند افتاده باشید که به کمک آن نوتیفیکیشن‌ها را… Read More

دی ۲۴, ۱۳۹۹

لیزر الکساندرایت (Alexandrite) چیست و چه عوارضی دارد؟

بدون شک شما تحقیقات خود را در زمینه روش‌های از بین بردن موهای زائد انجام… Read More

دی ۲۳, ۱۳۹۹

کدام لیزر خانگی بهتر است: لیزر سیلک پرو یا تریا؟

لیزر تریا (Tria 4X) و سیلک پرو (SilkPro) دو دستگاه لیزر خانگی  برای حذف موهای… Read More

دی ۲۲, ۱۳۹۹

دستگاه لیزر دایود چیست و انواع لیزر دایود

اصلاح موهای زائد با شیو کردن و یا وکس کردن اندکی سخت و زمان‌بر است… Read More

دی ۲۱, ۱۳۹۹