معرفی کالا

اولین صفحه نمایش بزرگ قابل حمل در دنیا

ویدئو پروژکتور وسیله ای است که برای نمایش تصاویر انفورماتیک روی یک پرده استفاده می شود، افراد بیشتر برای ارائه مطالب شان از این دستگاه استفاده می کند، برای استفاده از آن باید محیط را اندکی تاریک کرد و بین پروژکتور و پرده نمایش فاصله ای قرار داد تا تصاویر با وضوح بهتری به نمایش گذاشته شوند. با پیشرفت تکنولوژی، نوعی جدید از پروژکتورها وارد بازار شده اند که بسیاری از محدودیت ها را کنار زده است. در این مطلب می خواهیم صفحه نمایش SPUD را به شما معرفی کنیم. نام این صفحه نمایش برگرفته از جمله ” The Spontaneous Pop-up Display” می باشد که متناسب با ویژگی هایی است که ارائه می دهد.
شما می توانید از این صفحه نمایش برای تماشای فیلم، عکس، بازی های کامپیوتری، ارائه و سخنرانی ها در بیرون و داخل خانه و یا محل کار و یا در هنگام مسافرت و تفریح استفاده کنید.

این صفحه نمایش رزلوشن بسیار بالا، و اندازه ۲۴ اینچی دارد که به راحتی قابل حمل می باشد. وزن آن به اندازه یک کتاب است، کافی است آن را مانند یک چتر باز کنید و از صفحه نمایش آن لذت ببرید. این اندازه در حدود ۴ برابر بزرگتر از لپ تاپ ۱۳ اینچی و ۲۳ برابر برزگتر از صفحه گوشی ۵٫۱ اینچی است، صفحه نمایش آن از یک پلیمر قابل انعطاف ساخته شده است که خط و خشی بر روی آن ایجان نمی شود و تَرَک نمی خورد و قابل شست و شو است. هنگامی که کارتان با این صفحه نمایش تمام شد به راحتی جمع شده و به اندازه یک کتاب می شود و وزن آن بسیار سبک و کمتر از ۲ پوند است و به راحتی قابل حمل و نقل می باشد.

این صفحه نمایش سیار از آخرین فناوری DLP برای ایجاد تصاویر روشن و با تضاد بالا استفاده کرده است. رزلوشن آن ۱۲۸۰*۷۲۰ DLP است و روشنایی صفحه از ۳۵۰ تا ۷۸۵ نیت متغیر و قابل تنظیم می باشد.

شما می توانید از طریق یک کابل HDMI و یا از طریق وایرلس این صفحه نمایش را به گوشی، تبلت و یا لپ تاپ خود متصل کرده و عکس ها و فیلم های خود را در سایز بزرگتر با کیفیت بهتر مشاهده خواهید کنید. مهم نیست در کجا هستید این صفحه نمایش بزرگ همیشه همراه شماست، زمانی که از دفتر کار خود دور هستید می توانید از آن برای ارائه مطالب خود استفاده کنید. این دستگاه قابلیت اتصال به صورت با سیم و بی سیم را در خود جای داده است. در حالت سیمی از یک کابل HDMI استفاده می کنید و نیاز به استفاده از هیچ تنظیمات اضافه ای نیست. در حالت بی سیم آداپتور وایرلس خود را به پورت HDMI و یا USB آن متصل می کنید برای این کار می توانید از (Chromecast ، Microsoft Wireless Display Adapter، Fire TV Stick، Roku Stick) استفاده کنید. سپس آداپتور را روشن کرده و آن را به وایفای مورد نظرتان وصل کنید، حال گوشی یا لپ تاپ خود را نیز به وایفای متصل کنید و از طریق موبایل محتوای مورد نظر را پخش کنید خواهید دید این محتوا به زیبایی بر روی صفحه نمایش SPUD ارائه می شود.

در پشت دستگاه یک کلید برای روشن و خاموش کردن دستگاه و یگ پیچ وُلومی تعبیه شده است که به وسیله آن نور صفحه را روشن تر و یا عمیق تر می کنید. یک پورت USBو یک پورت HDMI و یک پورت برای شارژ کردن دستگاه نیز در آن قرار داده شده است که در صورت لزوم باید آن را شارژ کنید. مدت زمانی که باتری شارژ می ماند، در صورتی که از شدت نور زیاد آن استفاده کنید به اندازه ۴ ساعت و در صورتی که از حداقل نور آن استفاده کنید به اندازه ۱۰ ساعت می باشد.
SPUD ترکیبی از پروژکتور و یک صفحه نمایش در یک سیستم کاملا ساده و آسان است. برخلاف پروژکتور هاسنتی، که باید در نور کم و بر روی دیوار و در فاصله طولانی از پرده نمایش استفاده شوند، SPUD به صورت نوآورانه تمامی این مشکلات را حل کرده است. در این دستگاه ۳ نوآوری قرار گرفته است:

صفحه نمایش پروجکشن: این دستگاه از یک صفحه نمایش پروجکشن ساخته شده است، مواد به کار رفته در این صفحه نمایش بسیار با کیفیت بوده و تصویری با رزولوشن بالا تولید می کنند و در هر بار باز و بسته شدن دچار چین خوردگی نمی شود. نسبت صفحه نمایش آن ۱۶:۹ می باشد.

طراحی به صورت جمع شونده: این وسیله مانند یک چتر باز و بسته می شود و طی یک فرایند یک مرحله ای راه اندازی می شود. پوشش روی بازوها، آن را از آسیب های محیطی در امان نگه می دارد و به افزایش نور و کنتراست کمک می کند.

اپتیک سفارشی: طراحی نوری این دستگاه را قادر می سازد تا تصویری با کیفیت بالا در فاصله بسیار کمی از پروژکتور اصلی بر روی صفحه نمایش ایجاد کند.

بروزرسانی: آذر ۱۹, ۱۳۹۷ ۵:۰۶ ب٫ظ

Recent Posts

گزارش کمپین “رنگدانه‌های پاییز” بورسیکا

در اواخر مهر ماه سال جاری پس از گذشت حدود یک سال از آغاز به… Read More

آبان ۸, ۱۴۰۱

معرفی برست لایت دستگاه معاینۀ سینه و ماموگرافی خانگی

دستگاه برست لایت یکی از دستگاه‌هایی است که برای خودآزمایی پستان طراحی شده است و… Read More

بهمن ۴, ۱۳۹۹

راهنمای خرید ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند

ممکن است به فکر خرید ساعت هوشمند افتاده باشید که به کمک آن نوتیفیکیشن‌ها را… Read More

دی ۲۴, ۱۳۹۹

لیزر الکساندرایت (Alexandrite) چیست و چه عوارضی دارد؟

بدون شک شما تحقیقات خود را در زمینه روش‌های از بین بردن موهای زائد انجام… Read More

دی ۲۳, ۱۳۹۹

کدام لیزر خانگی بهتر است: لیزر سیلک پرو یا تریا؟

لیزر تریا (Tria 4X) و سیلک پرو (SilkPro) دو دستگاه لیزر خانگی  برای حذف موهای… Read More

دی ۲۲, ۱۳۹۹

دستگاه لیزر دایود چیست و انواع لیزر دایود

اصلاح موهای زائد با شیو کردن و یا وکس کردن اندکی سخت و زمان‌بر است… Read More

دی ۲۱, ۱۳۹۹