معرفی کالا

بهترین شارژرهای خورشیدی سال ۲۰۱۸

لپ تاپ ها، تبلت ها و گوشی های هوشمند هر روز در حال پیشرفت هستند و امکانات تازه ای به آنها افزوده می شود اما تا به حال بشر نتوانسته است دستگاه الکترونیکی اختراع کند که منبع تغذیه آن دچار کمبود شارژ نشود، همه این وسایل در زمان محدودی پس از استفاده خاموش می شوند و نیاز به شارژ مجدد دارند. اگر در بیرون از منزل هستید و وسیله الکترونیکی شما خاموش شود، چه می کنید؟؟ برای شارژ مجدد نیاز به یک منبع برق دارید تا بتوانید آن را روشن کنید بنابراین باید به دنبال یک مکان برای اتصال به برق شهری باشید، ممکن است نتوانید مکان مناسبی را پیدا کنید و مجبور شوید به خانه یا محل کار خود برگردید.

از این رو دانشمندان شارژر های تولید کردند که بدون نیاز به جریان برق شهری می توانند وسیله مورد نظرتان را شارژ کند. کافی است در فضای باز و آفتابی بنشینید و شارژر خورشیدی خود را بیرون بیاورید و از این انرژی رایگان و تجدید پذیر برای شارژ گوشی همراه خود استفاده نمایید. شارژر خورشیدی، شارژری است که با انرژی خورشید کار می کند. دستگاه الکترونیکی که در اندازه های مختلفی تولید شده است و دارای پورت ورودی و خروجی است. پنل خورشیدی سرمه ای یا مشکی رنگ هم بر روی آن وجود دارد که با دریافت امواج خورشیدی آن را به انرژی قابل استاده تبدیل می کند.

در این مطلب می خواهیم بهترین شارژر های خورشیدی قابل حمل را در سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی کنیم:

۱. Wildtek Source 21W Waterproof Portable Solar Charger
این شارژر یک راه حل مناسب برای صرفه جویی در انرژی است و شما می تواند از این وسیله در راستا استفاده از انرژی رایگان خورشیدی بهره ببرید. اندازه این شارژر خورشیدی در حدود ۶.۶×۱۲.۴×۲.۲ اینچ و وزن آن ۲.۱ پوند ست . پنل های این شارژر خورشیدی مانند یک کیف جمع شده و اندازه آن کوچک می شود و شما به راحتی می توانید آن را در کیف خود قرار داده و یا مانند یک کیف پول در دست تان بگیرید. در قسمت پشتی این پنل دو درگاه USB تعبیه شده است و می توانید به صورت همزمان دو دستگاه خود را شارژ کنید. این شارژر برای دستگاه های آیفون ۷، ۶s ، Plus ، iPad Pro، Air 2، mini، Galaxy S8 / S7 / S6 / Edge / Note 5 / 4، LG, Nexus, HTC مناسب می باشد. کارایی این شارژر در مقایسه با شارژر های خورشیدی دیگر بسیار کارامد تر است و با توجه به لایه هایی که در پنل آن استفاده شده باعث می شود که سرعت شارژ کردن آن دو برابر نمونه های مشابه در بازار باشد.
در قسمت پشتی آن دو پایه در نظر گرفته شده است که در هنگام استفاده می توانید زاویه آن را متناسب با نور خورشید تنظیم کنید تا حداکثر بهره وری به وجود آید. این شارژر با دارای بودن گواهی استاندارد IP65 خاصیت ضد آب و ضد گرد و غبار دارد، بنابراین در صورت بارش ناگهانی باران و یا گرد و غبار موجود در مکان هایی مانند ساحل، هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود.

۲. X-DRAGON 40W SunPower Solar Panel Charger
این پانل خورشیدی با قدرت ۴۰ واتی و جریان ۲.۸ آمپری است که می تواند انواع گوشی ها، تبلت ها و حتی لپ تاپ های کوچک را شارژ کند. یک پورت USB این دستگاه با توان ۵ وات، ۲ آمپری برای گوشی های هوشمند و پورت DC دیگر با قدرت ۱۸ وات،۲ آمپری برای شارژ تبلت و لپ تاپ استفاده می شود. بدنه آن باریک، منعطف است و به راحتی قابل حمل می باشد.

۳. Voltaic Arc 20 Watt Solar Laptop Charger Kit
این شارژر خورشیدی یک باتری ۱۹۸۰۰ میلی آمپر ساعتی در خود جای داده است، بنابراین شما می توانید در روزهای آفتابی این باتری را با استفاده از نور خورشدی شارژ کنید تا در روز های بارانی و یا شب نیز قابلیت استفاده داشته باشد. توان این پنل خورشیدی ۲۰ وات است و بدنه آن ضد اب و ضد خراش می باشد و ظرف مدت ۶.۵ ساعت باتری آن شارژ کامل می شود.
قدرت این شارژر به حدی است که در زمان ۶.۵ ساعت می تواند یک لپ تاپ را شارژ کند، این زمان برای گوشی های همراه به ۶۰ دقیقه می رسد. وزن آن ۳.۲۵ پوند و ابعاد آن ۷.۵×۱۰×۸ اینچ است.

۴. etsun Solar Charger 16750mAh Portable Solar Power Bank
در این شارژر نیز یک باتری قابل شارژ با توان ۱۶۷۵۰ میلی آمپری وجود دارد که با وجود آن می توانید در شب یا روز های بارانی نیز از شارژر استفاده نمایید. دو پورت USB در آن باعث می شود که به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کنید. چراغ LED بر روی آن میزان شارژ باتری را به شما نشان می دهد و همچنین استفاده در شب را برای شما اسان تر می کند.
بدنه آن از جنس پلاستیک مقاوم در برابر آب و خراش می باشد و ضد ضربه و ضد گرد و غبار است. این شارژر در مدت ۸ تا ۱۰ ساعت شارژ می شود و می تواند یک گوشی هوشمند را در مدت دو ساعت از صفر به شارژ صد در صد برساند.
ابعاد و وزن آن به گونه ای است که به راحتی می تواند آن را حمل و نقل کرد و در هر نقطه از جهان از آن استفاده نمود.

۵. Dizaul 5000mAh Portable Solar Power Bank
این شارژر خورشیدی با طراحی فوق العاده و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری خود مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. بر روی بدنه آن یک دسته قرار گرفته است که به راحتی می توانید آن را حمل و نقل کنید . دو پورت USB بر روی بدنه باعث می شود تا به صورت همزمان دو گوشی تان را شارژ کنید. بدنه آن از جنس با کیفیت ومقاوم در برابر ضربه و آب می باشد.
بر روی بدنه آن یک چراغ قوه تعبیه شده است تا در صورت لزوم از آن استفاده نمایید. چراغ های LED آن میزان شارژ باتری را نشان می دهند. شارژر در مدت زمان ۶ تا ۷ ساعت شارژ می شود و حدود دو ساعت طول می کشد تا گوشی هوشمند شما را شارژ کند. اندازه این شارژر ۲.۷۶×۵.۵۹×۰.۵۵ اینچ می باشد و به راحتی قابل حمل می باشد.

۶. Nekteck 21W Solar Charger
طراحی جمع و جور این شارژر باعث شده است که به راحتی بتوانید آن را در کیف قرار داده و در زمانی که می خواهید از آن استفاده نمایید، آن را کاملا باز کنید. دو پورت USB به کار رفته در آن می تواند در آن واحد گوشی آیفون، اندروید و یا تبلت شما را شارژ کند. تراشه هوشمند داخلی آن به محض وصل شدن دستگاه میزان سرعت شارژ را با توجه به شدت جریان مناسب تشخیص می ددد و از این نظر به باتری وسیله هوشمند شما آسیب وارد نکرده و طول عمر آن را بیشتر می کند.
وزن آن تنها ۱۸ اونس می باشد و بسیار سبک است. زمانی که جمع می شود ابعادی به اندازه ۶.۳×۱۱.۱×۱.۹۶ اینچ دارد و در زمان استفاده ابعاد آن به ۲۶.۳×۱۱.۱ اینچ می رسد. بدنه آن ضد آب می باشد و کیفیت بالایی دارد.

۷. Sokoo 22W
این شارژ خورشیدی قابل حمل با توان ۲۲ واتی بدنه کاملا ضد آب دارد. بدنه آن از جنس PVC می باشد و می تواند رعد و برق، رطوبت بالا، .. را تحمل کند. در این شارژر دو عدد پورت USB قرار داده شده است و تراشه هوشمند داخلی آن با توجه به نوع دستگاهی که به آن متصل می شود شدت جریان خروجی متفاوتی را از طریق این دو پورت ارائه می دهد و از این طریق به باتری گوشی شما آسیب وارد نمی کند. بدنه آن انعطاف پذیر بوده و زن آن ۱۷.۵ اونس است و در ابعاد ۱۲.۲×۶.۶۹ اینچ ارائه شده است. شما می توانید این شارژر را به کوله پشتی خود وصل کرده و در هنگام راه رفتن از باتری آن استفاده نمایید.

۸. Aukey 28W
این شارژر خورشیدی ۲۸ واتی را می توانید در هر مکانی استفاده نمایید. بر روی بدنه آن دو پورت USB برای استفاده از دو دستگاه با شدت جریان های متفاوت ارائه شده است. بدنه آن از جنس PET مقاوم در برابر خراش و پارچه PVC مقاوم در برابر آب است. وزن آن بسیار سبک است و قابلیت جمع و باز شدن دارد. بنابراین به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید. این شارژر به کوله پشتی شما وصل شده و شما می توانید در هنگام پیاده روی از باتری خورشیدی آن استفاده کنید.

بروزرسانی: تیر ۲۰, ۱۳۹۷ ۴:۴۹ ب٫ظ

Recent Posts

گزارش کمپین “رنگدانه‌های پاییز” بورسیکا

در اواخر مهر ماه سال جاری پس از گذشت حدود یک سال از آغاز به… Read More

آبان ۸, ۱۴۰۱

معرفی برست لایت دستگاه معاینۀ سینه و ماموگرافی خانگی

دستگاه برست لایت یکی از دستگاه‌هایی است که برای خودآزمایی پستان طراحی شده است و… Read More

بهمن ۴, ۱۳۹۹

راهنمای خرید ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند

ممکن است به فکر خرید ساعت هوشمند افتاده باشید که به کمک آن نوتیفیکیشن‌ها را… Read More

دی ۲۴, ۱۳۹۹

لیزر الکساندرایت (Alexandrite) چیست و چه عوارضی دارد؟

بدون شک شما تحقیقات خود را در زمینه روش‌های از بین بردن موهای زائد انجام… Read More

دی ۲۳, ۱۳۹۹

کدام لیزر خانگی بهتر است: لیزر سیلک پرو یا تریا؟

لیزر تریا (Tria 4X) و سیلک پرو (SilkPro) دو دستگاه لیزر خانگی  برای حذف موهای… Read More

دی ۲۲, ۱۳۹۹

دستگاه لیزر دایود چیست و انواع لیزر دایود

اصلاح موهای زائد با شیو کردن و یا وکس کردن اندکی سخت و زمان‌بر است… Read More

دی ۲۱, ۱۳۹۹