فناوری

پنج راه برای کسب درآمد در اینستاگرام

شما ممکن است ساعات طولانی را در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام بگذارید و در واقع وقت خود را بیهوده تلف کنید. اگر به این شبکه های اجتماعی اعتیاد پیدا کرده‌اید به راحتی می توانید از طریق آن معروف شده و درآمد به دست آورید. این شبکه‌های اجتماعی می‌توانند در معروف شدن شما و ایجاد درآمد، کمک به سزایی داشته باشند، بنابراین اگر علاقه دارید به یک میلیونر اینستاگرامی تبدلی شوید مطلب زیر را دنبال کنید:

رسیدن به موفقیت دور از دسترس نیست با اندکی هوش و تلاش می‌توانید به راحتی به این هدف برسید. در ابتدا نوع زمینه‌ای که می‌خواهید در آن فعالیت کنید را مشخص کنید. مثلا بسیاری از افراد معروف در اینستاگرام با ارائه لوازم آرایش روز و متدهای آن توانسته‌اند پیشرفت کنند. برخی دیگر نیز ساز و موسیقی خاصی را می‌نوازند و آواز می‌خوانند و از این طریق توانسته‌اند معروف شوند و درآمد کسب کنند. البته منظور از زمینه، در واقع هنر و تخصصی است که شما در آن مهارت دارید، وگرنه همانطور که می‌دانید در این فضاهای مجازی بسیاری از افراد بدون هنر و تخصص خاص و صرفا با انتشار عکس‌ها و ویدیو‌های نامناسب به شهرت رسیده‌اند. در این مطلب روی صحبت ما با افرادی است که می‌خواهند به صورت اصولی و از طریق یک مهارت به شهرت رسیده و کسب درآمد کنند.

به صورت مداوم پست بگذارید

ارسال منظم پست و محتوا در شبکه‌هایی ماند اینستاگرام می‌تواند کمک فوق العاده‌ای در رشد کسب و کار شما داشته باشد. عکس‌های منحصر به فرد پست کنید و به جهان نشان دهید که چقدر خاص هستید تا شما را بهتر بشناسند. این نکته را در نظر بگیرید که شهرت و کسب درآمد از طریق فضاهای مجاری مانند اینستاگرام و یا وب سایت با یک هفته کار و تلاش به دست نمی آیند و ممکن است ماه‌ها و حتی سال‌ها طول بکشد.
اینکه شما ۱۵ فالور دارد و یا ۱۵۰۰۰ تا مهم نیست. مهم این است که این تعداد افراد در صفحه شما جمع شده‌اند تا شما را بهتر شناخته و از مهارت‌ها و اتفاقاتی که برای شما می‌افتند مطلع شوند.

از عکس‌ها و ویدیو‌های با کیفیت استفاده کنید

کیفیت بسیار مهم است، امروزه امکانات و فناوری‌های بسیار زیادی وجود دارد که این امکان را برای ما فراهم می‌کند تا عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت منتشر کنیم. تجهیزات مناسب خریداری کنید تا نور و کیفیت ویدیوهای شما مناسب باشد، در این حالت فالوورهای شما احساس می‌کنند که مورد احترام قرار گرفته‌اند و از دیدن این فیلم‌ها لذت می‌برند. صبور باشید و منتظر پیامدهای این کار حرفه‌ای بمانید.

 

متفاوت و منحصر به فرد باشید

کارهایی انجام دهید که در عکس‌ها و ویدیو‌های افراد مشابه وجود ندارد. مثلا در نوع ضبط ویدیو‌های خود خلاقیت به خرج دهید. از پس زمینه‌های زیبا استفاده کنید، لباس‌های جدید و زیبا بپوشید، تکنیک‌ها و اصول جدید و به روز را به کاربران آموزش دهید، راه‌هایی به آن‌ها بیاموزید تا به آسانی بتوانند پیشرفت کنند، هر روز خلاقیت جدیدی خرج دهید و بدانید که اگر روند کاری شما ثابت باشد بینندگان خود را از دست خواهید داد. در ویدیوهای خود از افراد هنرمند و معروف دیگر استفاده کرده و تلاش کنید تا مردم بین صد‌ها کاربر اینستاگرام، ویدیوهای شما را انتخاب کرده و مشاهده کنند.

با فالوورهای خود دوستانه و صادقانه برخورد کنید

احساسات خود را نسبت به دنبال‌کنندگانتان صادقانه برزو دهید. اگر در یک شهر هستید جلسات ملاقات با آن‌ها ترتیب دهید تا از نزدیک با یکدیگر آشنا شوید، در فضای واقعی آن‌ها را نادیده نگیرید و تا می‌توانید به سوالات آن‌ها پاسخ داده و آن‌ها را راهنمایی کنید. اگر در صفحه شخصی خود تبلیغاتی را منتشر می‌کنید سعی کنید که محصول تبلیغ شده کیفیت بالا و خوبی داشته باشد و صرفا به خاطر پول تن به هر نوع تبلیغاتی ندهید. این کار در بلند مدت باعث می‌شود تا اعتماد فالوورها به شما بیشتر شده و تعداد آن‌ها بیشتر شود. افکار، ایده‌ها و تجربیات خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

پست‌های خود را به صورت مستقیم از اینستاگرام ارسال کنید

معروف شدن و کسب درآمد نیاز به صرف وقت و تلاش دارد. یک شبه نمی‌توان به تمام این‌ها دست یافت. بهتر است فیلم‌ها و ویدیو‌ها را به صورت مستقیم ارسال کنید و از گذاشتن لینک پینترست و یا توئیتر و فیس‌بوک خود داری کنید. گاهی اوقات از قابلیت پخش زنده در ایستاگرام استفاده کرده و به صورت آنلاین به سولات جواب دهید و برای بینندگان خود وقت بگذارید.

 

در بورسیکا بخوانید: اپلیکیشن‌های ویدئوساز مخصوص گوشی‌های اندروید و iOS
در بورسیکا بخوانید: اکانت تجاری(Business) اینستاگرام چه امکاناتی را در اختیار ما می‌گذارد؟
در بورسیکا بخوانید: آشنایی با برخی از اصطلاحات اینترنتی برای تازه کارها

بروزرسانی: آذر ۱۳, ۱۳۹۷ ۱:۰۶ ب٫ظ

Recent Posts

گزارش کمپین “رنگدانه‌های پاییز” بورسیکا

در اواخر مهر ماه سال جاری پس از گذشت حدود یک سال از آغاز به… Read More

آبان ۸, ۱۴۰۱

معرفی برست لایت دستگاه معاینۀ سینه و ماموگرافی خانگی

دستگاه برست لایت یکی از دستگاه‌هایی است که برای خودآزمایی پستان طراحی شده است و… Read More

بهمن ۴, ۱۳۹۹

راهنمای خرید ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند

ممکن است به فکر خرید ساعت هوشمند افتاده باشید که به کمک آن نوتیفیکیشن‌ها را… Read More

دی ۲۴, ۱۳۹۹

لیزر الکساندرایت (Alexandrite) چیست و چه عوارضی دارد؟

بدون شک شما تحقیقات خود را در زمینه روش‌های از بین بردن موهای زائد انجام… Read More

دی ۲۳, ۱۳۹۹

کدام لیزر خانگی بهتر است: لیزر سیلک پرو یا تریا؟

لیزر تریا (Tria 4X) و سیلک پرو (SilkPro) دو دستگاه لیزر خانگی  برای حذف موهای… Read More

دی ۲۲, ۱۳۹۹

دستگاه لیزر دایود چیست و انواع لیزر دایود

اصلاح موهای زائد با شیو کردن و یا وکس کردن اندکی سخت و زمان‌بر است… Read More

دی ۲۱, ۱۳۹۹