دستگاه تصفیه هوای شخصی همراه با موزیک آرامش بخش

0 1,511

هرچه زمان می گذرد، تراکم شهر ها، جمعیت انسان ها، وسایل نقلیه بیشتر می شود،  مصرف سوخت های فسیلی افزایش می یابد و آلودگی ها بیشتر می شود. این آلودگی ها و میکروب ها در خانه و بیرون از خانه و محل کار وجود دارند و ما هیچ کجا در امان نیستیم. در این مطلب می خواهیم یک تصفیه هوای شخصی را به شما معرفی کنیم که مانند یک کپسول اکسیژن همیشه همراه شماست، فرقی نمی کند که در خانه حضور دارید و یا در وسیله نقلیه خود در حال حرکت هستید، این تصفیه هوا شما را  از شر این آلودگی ها حفظ می کند. Clair B2 می تواند در عرض ده دقیقه تا درصد زیادی از آلودگی های محیط اطراف شما را از بین ببرد.

این تصفیه هوا به اندازه یک بطری آب معدنی است که شما می توانید آن را در جا لیوانی کنسول اتومبیل خود قرار دهید و یا آن رابر روی کالسکه کودک خود نصب کنید. اگر شما آلرژی های فصلی، آسم و یا هر بیماری تنفسی دارید، با استفاده از Clair B2 می توانید در هر مکانی که باشید هوای تازه تنفس کنید. افرادی که دائما در سفر هستند کیفیت هوای متفاوتی را تجربه می کنند بنابراین با استفاده از این دستگاه می توانند نگرانی خود را در این زمینه کاهش دهند.

این فیلتر از بسیاری از فیلترهای موجود در بازار کارامد تر است، فیلترهای هپا موجود در بازار مجهز به درجه فیلتراسیون متوسط هستند که فقط ذراتی با اندازه ۰.۳ میکرون را  را به دام می اندازند، اما فیلتر Clair B2 ذراتی به اندازه ۰.۱ میکرون را تصفیه کرده و به دام می اندازد.

استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مزایای بسیاری دارند اما نباید فراموش کنیم که اتوبوس ها و قطارها منبعی برای انواع آلودگی ها و میکروب ها می باشند تعداد زیادی افراد با بیماری ها متفاوت در این وسایل حضور دارند و حتی ممکن است عده ای سیگار بکشند. ژل دست می تواند شما را از میکروب ها و آلودگی های پوست حفظ کند، اما ذرات و آلودگی های پنهان دیگری در هوا وجود دارند و ما آنها را تنفس می کنیم. با استفاده از این دستگاه تصفیه می توانیم در این وسایل حمل و نقل عمومی، در امان باشیم. از دیگر کاربرد های آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

کنترل سلامتی؛ نوعی دیوار حفاظتی برای انواع آلرژی ها، آسم و بیماری های تنفسی
استفاده از این فیلتر برای کودکان: فرزندان بیشتر از یک انسان بالغ هوا تنفس می کنند بنابراین در خطر انواع الودگی ها و بیماری های تنفسی می باشند این فیلتر به آسانی بر روی کالسکه نصب می شود و شما دیگر نگران تنفس کودک خود نیستید.

استراحت شب: در هنگام استراحت در شب، شما را از شر آلودگی ها حفظ می کند، کیفیت بد هوا ممکن است خواب شما را دچار اختلال کند اما این تصفیه کار می تواند تمام این مشکلات را از میان بردارد.

آرامش ذهنی: دراین تصفیه هوا، ۳۴ صدای زیبای طبیعت قرار داده شده که شما می توانید با گوش کردن به آنها آرام تر شوید، این صداها را می توانید از طریق گوشی هوشمندتان تغییر دهید. اگر اهل موسیقی هستید شاید حمل کردن یک اسپیکر بی سیم و این دستگاه تصفیه هوا سخت باشد، شما می توانید از قابلیت دیگر این تصفیه هوا استفاده کنید و آن رابه یک اسپیکر تبدیل کنید که از طریق بلوتوث به آن وصل شوید و آهنگ های مورد علاقه تان را گوش دهید.
بدنه این تصفیه هوا به صورتی طراحی شده است که با توجه به زاویه ای که می خواهید دریچه آن را خم می کنید و دیگر نیازی نیست آن را به بینی خود نزدیک کنید این تصفیه هوا به صورت ۱۸۰ درجه چرخش دارد و با زوایه مناسب جریان هوا را هدایت می کند. در این دستگاه تصفیه از تکنولوزی فیلتراسیون مغناطیسی (MAF) استفاده شده است، و ضریب فیلتراسیون آن ۹۹ درصد است. فیلتراسیون در این دستگاه طی سه مرحله انجام می شود.

قدرت الکتریسته ساکن: مرحله اول آن یونیزاسیون پلاسما می باشد که اولین خط دفاعی Clair B2 برای جذب ذرات ورودی است. وقتی شما یک بادکنک را روی موهایتان می کشید، یک واکنش رخ می دهد، این همان تفاقی است که در مرحله اول این فیلتراسیون رخ می دهد و تصفیه هوا همین انرژی را در اطراف ذره های ورودی ایجاد می کند و انها را به سمت خود جذب می کند.
در مرحله بعدی این ذرات بسیار ریز مانند دود سیگار، میکروب ها، ویروس ها، باکتری ها، تولوئن، بنزن و فرمالئید و … توسط فیلتر های استاندارد e2f به دام می افتند و از بین می روند، این فیلتر می تواند ذرات کوچکتر از ۰.۱میکرون را محبوس و نابود کند.
در مرحله آخر این فیلتر بوهای و مواد آلرژی زای موجود در محیط را از بین می برد. بنابراین دیگر احتیاج نیست فضای خانه را با خوش بو کننده های مصنوعی پر کنید.
در آخر این تصفیه هوای منحصر به فرد را با نمونه های دیگر مقایسه می کنیم تا با ویژگی های شگفت انگیز آن در مقایسه با رقبا بیشتر مطلع شوید:

Molekule C2OU Wynd Clair B2
فیلتر ۴مرحله ای فیلتر ۴ مرحله(مجهز به سیستم تمیزکننده خودکار فیلتر) فیلترالکترواستاتیک ۱ مرحله ای فیلتر ۳مرحله ای تکنولوژی فیلتراسیون
۰.۱میکرون ۲.۵میکرون زیر ۰.۳میکرون زیر  ۰.۱میکرون اندازه ذراتی که فیلتر می شوند
هر۳ماه هر۶ماه هر ۳ماه ۴-۶ماه یک بار زمان تعویض فیلتر
خیر خیر بله بله قابل حمل بودن
خیر خیر خیر بله اسپیکر بلوتوث دار
برای کنترل دستگاه نشان دهنده شاخص های کیفیت هوا نشان دهنده شاخص های کیفیت هوا برای پخش آهنگ برنامه مختص گوشی همراه
خیر خیر بله بله باتری
N/A خیر بله خیر مجهز به سنسور گرد و غبار

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد