وسایلی که هر دختری باید در کیف خود داشته باشد (قسمت اول)

5 12,710

کیف هر فردی شامل وسیله هایی است که او با آن ها زندگی می کند، شاید بعضی از آن ها برای او بسیار مهمتر از پول نقد باشند. اما چند وسیله اساسی وجود دارد که هر زنی باید در کیف خود داشته باشد. بیایید باهم نگاهی به این وسایل بیندازیم:

 

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن‌هایی که باید در گوشی هر خانمی باشد

 

۱- ضدعفونی کننده دست

ضدعفونی کننده دست یکی از وسایلی است که هر زنی باید در کیف خود داشته باشد، زیرا این وسیله به محافظت از او و همراهان او کمک می کند. هنگامی که به فروشگاه مواد غذایی می روید، باید سبد خریدی را بردارید که بارها و بارها مورد استفاده قرار گرفته است و میکروب های آن از بین نرفته است. در بعضی مواقع ممکن است پول شمارش کنید یا با کسی تماس بگیرید و دست خود را تکان دهید. به همین دلیل، باید در کیف خود یک دستمال ضدعفونی کننده دست داشته باشید.

۲- رژ لب

همانطور که هر زنی می داند، رژ لب یک نقطه کانونی زیبا در صورت زن است. بنابراین، اگر برای آرایش صورت خود وقت ندارید، رژ لب بهترین انتخاب خواهد بود تا ظرافت و فریبندگی را به صورت خود هدیه کنید.

۳- سوزن‌های ایمنی یا کیت دوخت

هنگامی که دکمه پیراهنتان پاره می شود، این یک بهانه خوب برای خرید یک پیراهن جدید است. با این حال، اگر این اتفاق وسط روز بیفتد و هنوز هم در محل کار باشید، برای چند ساعت آینده چه کار می کنید؟ در این وضعیت، کیت ایمنی و مینی خیاطی، روش نجات شما خواهد بود.

۴- لوازم جانبی مو، کش مو، برس یا شانه

شانه یکی از وسایلی است که هر زنی باید در کیف دستی خود داشته باشد. هنگامی که هوا بیش از حد گرم می شود و می خواهید موهای خود را عقب بکشید کش مو و شانه بسیار مفید خواهند بود.

۵- قلم

خودکار یا مداد جزء وسایلی هستند که بهتر است در کیف هر فردی باشد، گاهی می خواهید چیزی را یادداشت کنید و برای نوشتن به خودکار نیاز پیدا می کنید.

۶- آسپرین یا تیلنول

چند بار در هنگام خروج از خانه سردردگرفته اید؟ سردرد ممکن است در تمام روز با شما باشد و باعث عقب افتادن کارهایتان شود. با داشتن یک بسته آسپرین، تایلنول یا سایر داروهای ضد درد، می توانید سردرد خود را از بین ببرید و در طول روز کارهایتان را انجام دهید.

۷- دفترچه یادداشت

مردم معمولا برای ذخیره اطلاعات مهم از برنامه کاربردی یادداشت در تلفن همراه خود استفاده می کنند. اما زمانی که می خواهید برای یک توریست چیزی بنویسید و یا زمانی که باتری گوشی در حال اتمام است چه می کنید؟ در این مواقع داشتن یک دفترچه یادداشت ضروری است. شما می توانید از کتابفروشی های محلی یک دفترچه یادداشت کوچک تهیه کنید! شاید عجیب و غریب به نظر برسد که داشتن دفترچه یادداشت امری ضروری است، اما شما می توانید برای نوشتن شماره تلفن، آدرس و یا هر یادداشت مهم دیگر از آن استفاده کنید. علاوه بر این، گاهی اوقات اتفاق می افتد که برای نوشتن شماره پلاک، قلم و کاغذ می تواند بسیار مفید باشد. تقریبا بیشتر مردم برای بسیاری از یادآوری ها به تلفن همراه خود وابسته هستند؛ با این حال زمانی که باتری آن تمام می شود دفترچه یادداشت قابل اعتمادتر است.

۸- اطلاعات تماس اضطراری

اطلاعات تماس های اضطراری یک چیز معمولی است که باید با خود داشته باشید. این امر در مواقعی ضروری است که شما را با فرد دیگری اشتباه گرفته اند و کسی باید هویت شما را تضمین کند. به طور جدی، اگر در یک حادثه دخیل نیستید و نمی توانید از خودتان دفاع کنید، اطلاعات تماس بسیار مهم است.

۹- فندک

اگر سیگار نمی کشید و فندک هم ندارید با این حال برای مقاصد اضطراری بهتر است یک فندک همراه خود داشته باشید. مواقع اضطراری شامل سوزاندن نخ های ریز لباس و روشنایی شمع در کیک می باشد. علاوه بر این، اگر در بیابان سرگردان هستید و می خواهید یک آتش درست کنید، به یک فندک نیاز پیدا می کنید.

۱۰- آینه

بله، هر زن باید در کیف خود آینه داشته باشد. آینه وسیله ای اساسی است که اغلب برای آرایش کردن از آن استفاده می شود و هر زن باید در کیف خود داشته باشد.

برای خواندن قسمت دوم این مقاله به اینجا بروید.

5 Comments
  1. مهدیس گفته:

    عالی بود ممنونم

  2. .... گفته:

    اینجوری دیگ باید یه کوله ی گنده واسه بیرون ببریم که????????

    #لاکچری_باشیم

    1. ... گفته:

      Yes

  3. ... گفته:

    آخه والا خیلی چیزا رو ننوشته مثلا عینک آفتابی یا کیف پول………. بعد من یه سایتی میخوام که برای یک دختر وسایل باشه
    اگه کسی میدونه بهم کمک کنه مرسی

  4. ناشناس اشنا گفته:

    مسخرس
    فندک واسه چی؟

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد