وسایلی که هر خانمی باید در کیف خود داشته باشد (قسمت دوم)

1 4,825

در مقاله قبلی وسایلی که باید هر زنی در کیف خود داشته باشد بیان کردیم، در این مطلب می خواهیم آن را ادامه دهیم:

۱۱- پول نقد

هر زنی برای خریدهای غیر قابل پیش بینی باید مقداری پول نقد همراه خود داشته باشد. علاوه بر این، زمانی که می‌خواهید بابت بدهی خود پول پرداخت کنید و ناگهان متوجه می‌شوید که کارت اعتباریتان به سرقت رفته است، داشتن پول نقد در کیف امری ضروری می‌شود. امروزه هیچ چیز بدون پول انجام نمی‌شود، حتی زمانی که می خواهید یک بطری آب یا یک روزنامه بخرید، به پول نقد نیاز پیدا می‌کنید. علاوه بر این، زنان همیشه در حال خرید کردن لباس و موارد دیگر هستند، به همین دلیل به پول نقد نیاز دارند. امروزه راحت‌ترین کار این است که به جای پول نقد از کارت اعتباری استفاده شود زیرا مردم از اشتباه کردن یا سرقت پول هایشان می ترسند. بنابراین بیشتر افراد برای جلوگیری از هرج و مرج ترجیح می دهند کارت های اعتباری حمل کنند. اما باید بدانید پول مهم ترین چیز است، اگر چه اقلام دیگر می تواند از کیفی به کیف دیگر متفاوت باشد، اما بهتر است اندکی پول نقد همراهتان باشد.

۱۲- حفاظت از خورشید

گاهی گرما غیر قابل تحمل می شود و باعث تاثیرات منفی بر بدن می شود. چشم ها ظریف ترین و حساس ترین عضو بدن هستند. اشعه ماوراء بنفش خورشید برای چشم مضر است، بنابراین برای محافظت چشم ها در برابر اشعه خورشید به یک عینک آفتابی نیاز دارید. همچنین می توانید از یک چتر، کرم ضد آفتاب یا روسری برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر استفاده کنید.

۱۳- دستمال مرطوب بچه

اگر در کیف خود یک دستمال مرطوب بچه ندارید بهتر است همین امروز آن را تهیه کنید. این ابزار در بیشتر موقعیت ها بسیار مفید است زیرا دستمال مرطوب بچه می تواند پوست را تمیز کند. این دستمال با عصاره های گیاهی، آب خالص و رایحه دلپذیر به تندرستی پوست نیز کمک می کند.

۱۴- آینه

وقتی چیزی در چشمانتان می رود برای بیرون آوردن آن به آینه نیاز دارید، همچنین ممکن است برای تمیز کردن دندان هایتان نیز به آینه نیاز پیدا کنید. گاهی ممکن است از دوستتان بپرسید که آیا موهایتان خوب به نظر می رسد یا خیر؛ با این حال، اگر یک آینه کوچک داشته باشید، می توانید این کارها را خودتان انجام دهید.

۱۵- محصولات زنانه

هرگز نباید کیف زنان را بدون اجازه آن ها باز کرد. دلیل آن این است که اغلب زنان برای مقابله با هرگونه «عادت ماهانه غیرمنتظره» با خود دستمال های بهداشتی حمل می کنند. گاهی اوقات ممکن است تاریخ عادت ماهانه خود را فراموش کنید بنابراین بهتر است در کیف خود نوار بهداشتی داشته باشید تا با یک وضعیت تند و زننده مواجه نشوید.

۱۶- خوشبو کننده دهان / آدامس نعناع

وقتی برای خوردن ناهار یا شام به جایی دعوت می شوید ممکن است یکی از دغدغه هایتان این باشد که غذایی را انتخاب کنید که باعث بوی دهان نشود و بتوانید راحت با کسی صحبت کنید؟ با داشتن خوشبو کننده دهان یا آدامس نعناع در کیف خود می توانید این دغدغه را رفع کنید.

۱۷- تمیز کننده

تقریبا در کیف هر زنی محصولاتی نظیر دستمال مرطوب، دستمال ضدعفونی کننده دست، ژل شستشوی صورت و حتی لوسیون پیدا خواهد شد. در هوای گرم یا سرد، این موارد بسیار مهم هستند. تمیز کننده دست بعد از دستشویی، قبل و بعد از غذا خوردن بسیار مفید است و میکروب ها را از بین می برد. دستمال مرطوب در روزهای گرم نیز بسیار مفید است. گاهی اوقات برای خلاص شدن از شر آرایش بیش از حد به آن نیاز دارید. علاوه بر این، دستمال مرطوب برای تمیز کردن خاک های روی صورت نیز استفاده می شود. مرطوب کننده برای حذف خشکی پوست است و زمانی که می خواهید پوست زیبا و نرم داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید. کیف خود را با این ملزومات تضمین کنید تا زمانی که بیرون می روید احساس امنیت بیشتری داشته باشید.

۱۸- هدفون

اگر عاشق موسیقی هستید، پس باید در کیف خود یک هدفون داشته باشید. عده ای از افراد هنگام سوار شدن قطار یا اتوبوس عادت دارند یک موسیقی سرگرم کننده و آرام گوش دهند تا به مقصد برسند!

۱۹- اسنک

آیا میان وعده دوست دارید؟ بهتر است برای موقعیت هایی که در ترافیک گیر کرده اید و زمان طولانی تر از آن است که تصور می کردید، یک میان وعده سالم همراه خود داشته باشید. داشتن میان وعده سالم در کیف می تواند از رفتن شما به سمت غذاهای فست فودی جلوگیری کند.

در ادامه برخی از وسایل دیگر را بیان می کنیم:

چراغ قوه کوچک – اغلب برای پیدا کردن چیزهای دیگر در کیف استفاده می شود.

بطری آب کوچک – دختران دوست دارند در حال حرکت آب بنوشند.

تقویم جیبی – تقریبا بیشتر زنان دوست دارند به تاریخ روزها نگاه کنند و مناسبت ها را بدانند.

پخش کننده رسانه قابل حمل – این ابزار برای موسیقی، فیلم ها و تصاویر در حال حرکت لازم است.

فلش درایو USB – زنان به دستگاه های ذخیره سازی علاقه دارند.

عینک مطالعه – گاهی برای خواندن مورد نیاز است.

کارت شناسایی – در مواقع ضروری لازم است.

باند- برای زخم، کبودی و چیزهای دیگر مفید است.

اسباب بازی – گاهی برای آرام کردن کودک نیاز است.

ناخن گیر – اگرچه به ندرت استفاده می شود، اما می تواند همراهتان باشد.

کارت های کسب و کار – زنان هنگام انجام این کار افتخار می کنند.

ماشین حساب – به زنان کمک کند تا خریدهای خود را محاسبه کنند.

خلال دندان – این ابزار برای مقاصد مختلف استفاده می شود.

کلید – هر زنی دوست دارد درب را خودش باز کند.

آب نبات – برای رفع خستگی استفاده می شود.

دوربین – تقریبا زن ها علاقه زیادی به عکس گرفتن دارند.

عطر / دئودورانت – دختران وقتی بوی خوبی دارند احساس خوبی دارند.

تلفن همراه – تقریبا هیچ فردی بدون موبایل از خانه خارج نمی شود.

منبع: بلاگ بورسیکا

 

در بورسیکا بخوانید: با رعایت این ۱۷ اصل خوش‌پوش‌تر شوید
دیدگاه‌های این پست
  1. fateme گفته:

    اسباب بازی آخه/:

دیدگاه شما؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد